Administrativ medarbejder til familie-, børn- og ungerådgivning i Kerteminde Kommune

dato

Har du styr på detaljerne, og trives du med at skabe struktur i en hverdag med mange samarbejdsflader? Så er du måske den kollega, vi leder efter

Om os
I Børn, Unge og Uddannelse arbejder vi ud fra en fælles ambition om at skabe livsduelige børn og unge, der trives, lærer og deltager aktivt i meningsfulde fællesskaber. Vores arbejde tager afsæt i kommunens vision Fællesskab i Kerteminde, hvor borgerne ses som medskabere af velfærd, og hvor vi som fagprofessionelle har et fælles ansvar for at understøtte børns og unges udvikling i tæt samspil med familier, lokalsamfund og civilsamfund.
Vi arbejder helhedsorienteret og tværfagligt på tværs af almen- og specialområdet og prioriterer tidlig opsporing og forebyggelse. Med Fremtidens Skole som strategisk ramme udvikler vi inkluderende læringsmiljøer, hvor børns stemmer bliver hørt og omsat til handling.

Om stillingen
Vi søger en administrativ medarbejder, der kan understøtte både ledelse og faglige funktioner i Familie-, Børn- og Ungerådgivningen: en afdeling bestående af myndighedsområdet, PPR og sundhedsplejen. Du bliver en central del af vores fælles indgang og får en bred opgaveportefølje med stor berøringsflade på tværs af afdeling og samarbejdspartnere.

Du bliver en del af et velfungerende team med høj trivsel, fagligt engagement og godt kollegaskab. Vi støtter hinanden og arbejder selvstændigt med vores opgaver – og vi lægger stor vægt på tværfagligt samarbejde, faglig sparring og videndeling.

Dine opgaver vil bl.a. være:
Fælles indgang og daglig drift

  • Fordeling og journalisering af post fra afdelingspostkasser
  • Telefonpasning og kontakt med borgere og samarbejdspartnere
  • Koordinering på tværs af PPR og Familierådgivningen
Sagsunderstøttelse og mødekoordinering
  • Administrativ understøttelse af let tilgængelig behandling
  • Mødeplanlægning, dagsordener og referater til faste mødefora
  • Booking og koordinering af møder med interne og eksterne aktører
Ledelsesunderstøttelse og praktiske opgaver
  • Oprettelse af stillingsopslag og bestilling af IT-udstyr og adgange
  • Indkøb og håndtering af materialer og udstyr
  • Kalenderstyring og planlægning af årets aktiviteter
  • Understøttelse af Lokal-MED med årshjul, dagsordener og referater
Økonomi og personaleadministration
  • Udbetalinger jf. Barnets lov
  • Administrativ håndtering af ansættelse og aflønning af handicaphjælpere og ledsagere
Vi søger en kollega, der:
  • Har relevant administrativ uddannelse og erfaring med administrativt arbejde fra en offentlig organisation og gerne fra børn- og ungeområdet
  • Er struktureret, selvstændig og god til at bevare overblikket
  • Har flair for IT og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer
  • Trives i en hverdag med mange kontaktflader og samarbejdspartnere
  • Har en positiv tilgang og bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • Er nysgerrig og har mod på at udvikle opgaver og arbejdsgange
  • Vægter fleksibilitet og samarbejde ind i den fælles opgaveløsning
Vi tilbyder:
  • En fast fuldtidsstilling med opstart 1. januar 2026
  • En arbejdsplads med høj grad af tillid, fleksibilitet og samarbejde
  • En alsidig stilling med stor berøringsflade og mulighed for at gøre en forskel
  • Et fagligt stærkt og engageret team
Ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst.

Sådan søger du:

Send din ansøgning og relevante bilag elektronisk senest 20. november 2025.
Samtaler forventes afholdt 26. november 2025.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Stine Matzen, leder af Tværfaglig Udviklings- og Kompetenceteam, på tlf. 42 74 29 29.

Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.

Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.

Såfremt at du er kandidaten, som vi indgår aftale med om ansættelse, vil vi ved forespørgsel videregive dine kontaktoplysninger, så som navn, adresse, telefonnummer og evt. CV, til den lokale tillidsrepræsentant eller forhandlingsberettiget faglige organisation. Dette sker med henblik på, at sikre den rette indplacering og forhandling af din løn ved ansættelsen. Har du hemmeligt telefonnummer vil dette også blive videregivet. Videregivelsen sker med hjemmel i databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra b og c jf. databeskyttelseslovens § 12, stk. 1. Har du navne- eller adressebeskyttelse, vil oplysningerne først blive videregivet efter at du har afgivet samtykke”.

Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Tværfagligt Udviklings & Kompetenceteam, Lindøalleen, 5330 Munkebo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-11-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/62773c3b-4fb6-414b-9a13-45b7dba196c7

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet