Aftenvagt i hjemmeplejen Munkebo: Brænder du for omsorg og værdige borgerforløb?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Social- og sundhedsassistent eller Social- og sundhedshjælper søges til aftenvagt i hjemmeplejen Munkebo

Vi søger kollegaer til aftenvagt i vores hjemmepleje i Munkebo

Vi er en mindre aftengruppe, bestående af 5 ruter, vi er en personalegruppe med masser af godt humør, arbejdsglæde og humor.
Vi har fælles fokus på at skabe værdige borgerforløb for borgerne i Kerteminde kommune og vi planlægger selv vores kørelister og kører faste ruter, for at imødekomme borgernes ønsker og højne trivslen for både borger og medarbejdere.
Vi har kolleger i hjemmeplejegrupperne i Kerteminde og Langeskov, som vi samarbejder med på kryds og tværs når der er behov for det. Vi er aldrig alene med en opgave og sætter pris på fællesskabet.

Vi søger dig, som:

  • Brænder for omsorg og værdige borgerforløb
  • Er omstillingsparat og trives med en afvekslende arbejdsdag, hvor du kommer ved borgere med mange forskellige behov
  • Trives med at levere både rehabiliterende og kompenserende indsatser ved borgerne.
  • Kan se dig selv, som en del af et mindre hold, hvor samarbejde om kerneopgaven er fællesnævneren

Arbejdstid :
Vi arbejder efter 5/2-modellen og vagterne ligger i tidsrummet 15-23.30, med mødetid enten kl. 15.00 eller 15.30.
Alle aftenruterne er bil ruter og det er derfor et krav at du har kørekort.

Vil du med på holdet? Søg jobbet fordi du elsker den mangfoldighed hjemmeplejen repræsenterer og fordi du vægter god kvalitet. Vi forventer at du forstår nødvendigheden af faglig dokumentation og at du kender dig selv, så du ved hvor du er dygtig og hvor du med fordel kan udvikle dig.

Mødested er Hjemmeplejen Munkebo, Lindhøjvej 4, 5330 Kerteminde.

Løn efter gældende overenskomst
Ved ansættelse hos Kerteminde Kommune indhentes der straffeattest.

Samtaler afholdes løbende, og med ansættelse 01.09.2024, eller efter aftale .

Vil du vide mere eller har du lyst til at komme forbi til en kop kaffe kan du kontakte holdleder Lisbeth Due Guldfeldt, Tlf. 23 64 15 19

Personalepolitik:
https://kerteminde.dk/Files/Files/Kommunen/Job/Personalepolitik%202017.pdf

Rygepolitik:
https://kerteminde.dk/Files/Files/Kommunen/Job/Rygepolitik%202017.pdf

Værdighedspolitik:
https://kerteminde.dk/Files/Files/Politik/Vedtagne%20politikker/V%C3%A6rdighedspolitik%202016.pdf

Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.

Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.

Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=959b567b)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Kerteminde Kommune, Lindhøjvej, 5330 Munkebo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6053417

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet