BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Barselsvikariater til Familieteamet
Er du uddannet socialrådgiver og har kendskab eller interesse for arbejdet med udsatte børn, unge og deres familier, er du måske vores nye kollega.
Vi søger 2 vikarer som kan varetage egen sagsstamme, herunder at yde systematisk sagsbehandling samt afholde borgermøder. Herudover vil der være en forventning om at vil kunne bidrage til administrativ opgaveløsning på andres sager.
Hvem er vi?
Familierådgivningen i Kerteminde kommune arbejder med udsatte børn/unge og deres familier i alderen 0-18 år. Afdelingen tre teams - modtageteam, familieteam og handicapteam. Vi søger en vikar til at varetage opgaver i familieteamet, som på nuværende tidspunkt består af 11 dygtige og engagerede socialrådgivere og en faglig leder.
Om jobbet
Vi har brug for en socialrådgiver, der har lyst og evner til at indgå i en omskifteligt og travl hverdag sammen med faglige kompetente kollegaer
Vi har forventninger til, at du:
- Er uddannet socialrådgiver
- Har erfaring fra arbejde eller praktik med udsatte børn og unge
- Har kendskab til Servicelovens bestemmelser
- Kan arbejde selvstændigt og samtidig indgå i et teamsamarbejde
- Kan skabe overblik og struktur i en hverdag med mange bolde i luften
- Har gode kommunikative evner såvel skriftligt/mundtligt
Hvad tilbyder vi?
Familie, Børn og Ungerådgivningen er en arbejdsplads, hvor vi tilbyder et spændende og alsidigt job i en udviklingsorienteret organisation med et godt socialt miljø[ABC1] . Som medarbejder i Familierådgivningen bliver du en del af en kultur, hvor fagligt fællesskab, nysgerrighed og humor vægtes højt. Vi vægter det kollegiale faglige fællesskab højt[ABC2] og der er derfor planlagt sparring i teamet hver eneste uge.
Yderligere information:
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Stillingen er til besættelse pr. 1. april 2024
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i lokal løndannelse. Der vil blive indhentet børneattest og straffeattest ved ansættelse.
Kørekort er et krav.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte lederen af Familie, Børn- og Ungerådgivningen Youssef Bibi på ybx@kerteminde.dk eller faglig leder af Familieteamet Anna Bjørn Carlsen på mail: abca@kerteminde.dk
Du søger ved at sende os din ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse via vores rekrutteringsserver, sådan at vi har modtaget den mandag d. 29. januar kl. 12:00.
Ansættelsessamtaler vil foregå d. 6. februar 2024 mellem kl. 13 – 17.
Vi glæder os til, at modtage din ansøgning.
Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.
Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.
Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.
Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.
Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.
Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8af0ae27)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kerteminde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kerteminde Kommune, Lindøalleen, 5330 Munkebo
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971384