Energikonsulent til Kerteminde Kommunes Ejendomscenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kerteminde Kommune søger en energikonsulent til afdelingen Energistyring, som er en del af Ejendomscentret. Du skal kunne starte den. 1. februar 2024 eller snarest efter aftale.

Ejendomscentret varetager en bred vifte af opgaver inden for drift- og vedligeholdelse af kommunes 130 ejendomme, som dækker ca. 135.000 m².
Ejendomscentret består af 33 medarbejdere, som er organiseret i forskellige afdelinger.

Vi lægger vægt på at have et tæt tværfagligt samarbejde med resten af organisationen og et højt fagligt miljø, hvor der sparres på tværs.

Din base bliver i Kerteminde Kommunes Kultur- og Administrationscenter i Munkebo med en del udekørende opgaver.

Dine nøgleopgaver
 

  • Overvågning og drift af tekniske anlæg
  • Tilsyn med teknisk anlæg og installationer
  • Samarbejde med eksterne servicepartnere
  • Teknisk gennemgang af varmecentraler sammen med Ejendomsserviceteknikkerne, med henblik på optimering og energirigtig drift
  • Dokumentation af udført arbejde
  • Dialog med håndværkere og løbende opfølgning i forbindelse med nye anlæg eller renovering
  • Kvalitetskontrol af underentreprenører
  • Primær CTS ansvarlig
  • Fejlfinding på målerdata, samt drift og vedligehold af MinEnergi2
  • Intern teknisk rådgivning på tværs af organisationen
  • Synliggøre forbrug for brugere i kommunale ejendomme
Dine primære arbejdsopgaver vil være at servicere kommunens egne tekniske anlæg i samarbejde med Ejendomsserviceteknikkerne med henblik på at reducere forbruget i kommunens bygninger.

Du vil få mulighed for sparring på tværs af faggrupper og vil i mange tilfælde selv kunne planlægge dine arbejdsopgaver. Du står til rådighed for resten af organisationen ved tekniske spørgsmål. Du vil opleve, at du som specialist hurtigt bliver den, man spørger til råds på dine områder.

Da det er en ny afdeling og funktion vil der være mulighed for at præge stillingen og de daglige opgaver.

Din baggrund
 
  • Du har en praktisk og teknisk baggrund, som fx VVS’er eller elektriker med overbygning som installatør, maskinmester, energiteknolog, ingeniør eller lignende
  • Du er vant til at kommunikere med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Du er vant til at formulere dig forståeligt i skrift og tale
  • Habil bruger af Office pakken
  • Du har kendskab til eller erfaring med styring af tekniske installationer, herunder CTS anlæg
  • Du har kendskab til eller erfaring med varme- og ventilationssystemer (en forudsætning)

Vi tilbyder
 
  • Du bliver en del af et hold med en engageret og samvittighedsfuld tilgang til de mange forskelligartede opgaver. Et hold, hvor vi altid hjælper hinanden og er parate til at give en hånd med, når det kniber
  • Du får mulighed for at bidrage til den grønne omstilling i kommunen
  • Du får mulighed for at præge din egen arbejdsdag
  • Du får frihed under ansvar
  • Du får mulighed for flekstid og 4 dages arbejdsuge

Den ideelle ansøger
 
  • Samarbejder opsøgende og konstruktivt med kolleger inden for eget team og på tværs med kolleger fra organisationens andre teams
  • Du bevarer overblikket og baserer problemløsning på data og kendsgerninger
  • Har en struktureret tilgang til arbejdet og følger op på opgaverne
  • Du kan bidrage til politiske sagsfremstillinger og formidle resultater
  • Du ser styrken i, at vi er forskellige både fagligt og personligt, har humor og er indstillet på at bidrage til trivsel og god stemning
  • Du har gode evner til at skabe tillidsfulde relationer, opbygge netværk og bruge det i dit daglige arbejde
  • Du kan se dig selv i en politisk styret organisation

Om det praktiske

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst, med udgangspunkt i erfaring, kvalifikationer mm.

Stillingen er på 37 timer og med opstart den 1. februar 2024 eller snarest efter aftale.

Ansøgningsfristen er søndag den 26. november 2023 kl. 23:59.
 
  • Ansættelsessamtale, mandag d. 04 og tirsdag d. 05. december 2023

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte driftsleder Kristian Norman Elmkjær Hansen på tlf. 2349 2953 eller mail krha@kerteminde.dk

Organisationen på din kommende arbejdsplads

Ejendomscentret er en del af Kultur, Fritid og Faciliteter som i alt beskæftiger 150 medarbejder som er fordelt i Ejendom & Anlæg, Park, Vej & Havn, Natur, Kultur og fritid, herunder Biblioteker og Musikskole.

Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.

Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.

Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=47837644)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kerteminde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kerteminde Kommune, Lindøalleen, 5330 Munkebo

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937114

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet