BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du god til at koordinere? Så er det dig vi mangler hos Seamar Scandinavia A/S
Som kontorassistent hos os arbejder du med mange forskellige typer af opgaver såsom koordinering af projekter, korrespondance med ansatte og kunder via mail og telefon samt ad hoc-opgaver.
Vi mangler dig, der kan arbejde i en, til tider, hektisk hverdag, hvor tingene kan gå hurtigt og opgaverne, skal eksekveres her og nu.
Dine opgaver:
- Koordinering og booking af flyrejser, transport og bolig i samarbejde med salgsteamet
- Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, skatteansøgninger m.v.
- Administrative opgaver, herunder vedligehold af database
- Kundekontakt og koordinering af projekter
- Varetage kontorservice-funktioner, herunder telefon og post
- Diverse ad-hoc opgaver
Du er
En profil med interesse og flair for administration og koordinering. Du brænder for kommunikation og kontakt med andre mennesker og for at få tingene til at lykkes. Du kan samarbejde i team og arbejde selvstændigt. Vores hverdag er ofte præget af travlhed, og vi sætter derfor pris på, at du er initiativrig og lærenem. Du imødekommer hverdagens udfordringer og arbejdsopgaver med et positivt sind. Du er fleksibel og kan håndtere flere opgaver samtidig. Vi lægger endvidere vægt på, at du er ansvarsbevidst, mødestabil, omhyggelig, serviceminded og nysgerrig. Du besidder en generel IT-forståelse og er fortrolig med Office pakken.
Vi arbejder med deadlines på mange forskellige tidspunkter, hvorfor vi forventer en vis fleksibilitet ifht. opgaveløsninger. Der kan være mange indgangsvinkler til stillingen, men der er klart en fordel, hvis du har lignende erfaring fra andet job. Vi sørger selvfølgelig for oplæring i de mere brancherelevante termer og du får kompetente kollegaer at sparre med.
Jobbet indeholder en del kommunikation på både dansk og engelsk via telefon og mail – det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart og tydeligt i både skrift og tale på begge sprog, da vi har egne rekrutteringskonsulenter i Rumænien og Polen.
Vi tilbyder
37 timers arbejdsuge ekskl. frokostpause.
Løn efter kvalifikationer. Pensionsordning og sundhedsforsikring.
Gode kollegaer og en aktiv personaleforening.
Ansøgning
Send dit CV og din ansøgning pr. e-mail til rj@seamar.dk mrk. ”Kontorassistent”. Deadline fredag den 15.09.2023. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Rene Jensen på telefon 30266263.
Har du ikke hørt fra os senest tirsdag den 30.09.2023 betyder det, at du ikke er i betragtning til stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kerteminde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SEAMAR SCANDINAVIA A/S, Dalsagervej, 9850 Hirtshals
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5895421