BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Faglig koordinator til Visitation hjælpemidler
Brænder du for hjælpemiddelområdet og er du fagligt og menneskeligt reflekteret? Kan du arbejde struktureret og selvstændigt, hele tiden med borgeren i centrum. Så er det dig vi leder efter.
Stillingen er en kombineret stilling hvor du udover at arbejde som sagsbehandlende terapeut også fungerer som koordinator i afdelingen
Stillingsbeskrivelse
Vi ønsker at fastansætte en alsidig og gerne erfaren hjælpemiddelsagsbehandler til at varetage sagsbehandling indenfor Serviceloven § 112, § 113 og § 116 samt koordinatoropgaver. Du vil komme til at arbejde med meget forskelligartede opgaver og vil være med til at præge udviklingen på området.
Hvem er du
Du er ergo- eller fysioterapeutuddannet. Du er faglig ambitiøs og trives med at gå forrest. Du finder energi i at nå de opstillede mål og du kommunikerer klart og tydeligt. Du vil være sparringspartner med leder af afdelingen og vil være tovholder på forskellige opgaver. Du har juridisk viden på området og gerne relevant uddannelse. Du er IT kyndig. Vi benytter Nexus i vores hverdag.
Personlige kompetencer
Ansvarsbevidst med gode samarbejdsevner, du er omstillingsparat og diplomatisk. Du vægter kontakten med borgere og samarbejdspartnere og tror på at vi lykkedes bedst i fællesskab.
Vi tilbyder
Et team med høj faglighed og med gode muligheder for kollegial sparring. Stillingen er på 37 timer, den er selvtilrettelæggende og med mulighed for at arbejde i en 4 dages arbejdsuge. Der er stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og daglige prioriteringer.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Offentlig straffeattest skal indhentes, før ansættelse kan finde sted.
Vil du vide mere
Har du yderligere spørgsmål til stillingsopslaget, kan du henvende dig til Leder Maria Kunz på tlf. 21387795 eller via mail på: maku@kerteminde.dk (ferie uge 49) Du kan også kontakte de sagsbehandlende terapeuter ml kl 10.00 og 12.00 på 65151083
Sidste ansøgningsfrist er mandag den 18.12.23 og vi afvikler samtaler torsdag den 21.12.23
Ansættelsesdato er den 1.2.2024 eller hurtigst muligt
Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.
Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.
Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.
Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.
Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.
Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=dccdb670)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kerteminde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kerteminde Kommune, Lindøalleen, 5330 Munkebo
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953531